Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Regulamin

Go down 
AutorWiadomość
Przypadek
Admin
Przypadek


Liczba postów : 74
Join date : 06/08/2013

Regulamin Empty
PisanieTemat: Regulamin   Regulamin EmptySro 7 Sty - 9:23:08

Wstęp:

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 

Rejestracja:

1. Do zaakceptowania karty postaci wymagane jest posiadanie avatara w rozmiarze 200x320 px. Fanart musi przedstawiać waszą postać w formie rysunkowej. Czyli zdjęcia odpadają.
2. Nazwa konta powinna być nazwą kraju, którym gracie.
3. Administracja ma prawo usunąć konto użytkownika, który nie napisze karty w ciągu dwóch tygodni, albo nie pojawi się na forum przez siedem dni po momencie swojej rejestracji.
4. Status konta nieaktywnego otrzymuje użytkownik, który nie pojawił się na forum przez dwa do trzech tygodni, o ile wcześniej nie zgłosił nieobecności. Jeśli grał postacią kanoniczną, to jego konto zostanie przeniesione do grupy dla nieaktywnych z możliwością przejęcia go przez innych graczy. Po jakimś czasie zostanie usunięte. Ogólnie sprawa jest intuicyjna, jeśli ktoś nie będzie się udzielał, może zwyczajnie być poproszony o rezygnację. Nie zależy nam na kontach-duchach.
5. Multikonta można zakładać po pozwoleniu kogoś z moderacji/administracji.
6. Gra bez zaakceptowanej KP jest dozwolona, ale jeśli karta nie zostanie napisana w terminie, to konto i tak poleci.
7. Możecie zarejestrować się i grać postaciami kanonicznymi z Hetalii, własnymi ockami krajów, ale nie miast, regionów czy innych wymyślnych tworów. W razie wątpliwości najlepiej zapytać kogoś z administracji. Nie rozdrabniajmy się zbytnio.


Rozgrywka:

1. Gracz może prowadzić jednocześnie tyle tematów, ile chce, jeśli tylko zdoła je unieść.
2. Zdarzenia z czatboxu mogą wliczać się w fabułę, o ile gracze biorący w nich udział tak ustalą.
3. Na końcu każdego tematu bądź przy zmianie lokalizacji stawia się oznaczenie typu [z/t].
4. Prosimy o pisanie względnie starannych postów, poprawną polszczyzną, przy użyciu tego narządu znajdującego się wewnątrz czaszki. Bez pogrubiania dialogów czy innych udziwnień.
5. Każdy może (a nawet powinien!) zakładać własne tematy. Jeśli ktoś potrzebne będzie np. podforum wystarczy zwrócić się o to do administracji.
6. W ogóle administracja chętnie pomoże w razie problemów.
7. Sceny erotyczne są, oczywiście, dozwolone. Powinny jednak rozpoczynać się jakimś ostrzeżeniem (słownym, spoilerem). Sceny brutalne, okrutne, dotyczące tematów kontrowersyjnych lub czynione innej postaci bez zgody drugiego użytkownika - o ile się pojawią - mogą zostać usunięte, jeśli przekroczą granicę moralności. Fetysze są spoko, ale nie mamy litości dla tematów o zabarwieniu pedofilskim. Takie rzeczy nie tylko będą usuwane, ale istnieje też szansa, że razem z nim wilczy bilet poślemy userowi.
8. Czatbox służy do komunikowania się z innymi graczami, a dopiero na drugim miejscu do pisania eventów czy elementów fabuły.
Powrót do góry Go down
https://starfall.forumpolish.com
 
Regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Instrukcja obsługi :: Regulamin-
Skocz do: